5 powodów, by kupować online
Zwroty i Wymiana
Mój profil
Informacje o produktach
Polityka prywatności
Informacje kontaktowe
Bezpieczeństwo
Najczęściej Zadawane Pytania
Informacje o wysyłce
Zakupy Online
Praca
Zamówienia Online
Regulamin Strony
Programy i Usługi
Uwaga Podróbki
Warunki Sprzedaży
Testowanie na zwierzętach

ORDERING ONLINE
Produkty tymczasowo niedostępne
Jeśli wybrany produkt w momencie składania zamówienia jest tymczasowo niedostępny, zostaniesz o tym poinformowany poprzez e-mail.

Produkty w przedsprzedaży
Produktów oferowanych w przedsprzedaży nie ma jeszcze w magazynie, ale są widoczne na naszej stronie jako możliwe do zakupu w przyszłości. Produkty z przedsprzedaży zostaną wysłane, jak tylko będą dostępne. O statusie produktu z przedsprzedaży powiadomimy Cię poprzez e-mail, wysyłając bieżące informacje oraz potwierdzenia. Zapewniamy, że płatność za produkt nie zostanie pobrana, zanim nie zostanie on wysłany.

Zakupy: warunki sprzedaży
Przejdź do zakładki WARUNKI SPRZEDAŻY
Offer Codes
Realizajca kodów oferty
Wprowadź swój kod oferty w polu tekstowym o nazwie „Wprowadź kod oferty", znajdującym się na stronie płatności, która jest częścią procesu składania zamówienia. Kiedy kod oferty zostanie zaakceptowany, informacja o akceptacji wyświetli się na stronie „Przegląd zamówienia”.

Ważne informacje: W ramach jednego zamówienia może być użyty tylko jeden (1) kod oferty.
Cena produktu zawiera podatek VAT

W ramach płatności akceptujemy nastepujące karty płatnicze:
Visa
MasterCard
American Express

Niestety, nie akceptujemy
Przelewów
Kart płatniczych wydanych poza Polską

Ważne informacje:
Dla zapewnienia bezpieczeństwa transakcji, imię i nazwisko oraz adres, które zostały podane w procesie rejestracji muszą być zgodne z danymi, jakie posiada bank, który wystawił Twoją kartę wykorzystywaną do płatności. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, które nie spełnia tego kryterium.

Jeśli posiadasz konto w M·A·C Cosmetics Online, możesz sprawdzić status swoich ostatnich zamówień, wchodząc do zakładki "Status zamówień". Jest to najprostszy i najszybszy sposób uzyskania najświeższych informacji dotyczących Twoich zamówień w naszym sklepie.
Czasami, z różnych przyczyn całe zamówienie lub jego część zostaje anulowana przez system. Możliwe przyczyny:

Produkty nie są dostępne.
Wystąpiły trudności w przetwarzaniu informacji o płatności.
Wysyłka pod wskazany adres nie jest możliwa.
Złożono podwójne zamówienie.
Zamówienie zostało anulowane na prośbę klienta.

Jeśli zamówienie zostało anulowane, otrzymasz e-maila z informacją o przyczynie jego anulowania. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z anulowanymi produktami. Jeśli chcesz złożyć nowe zamówienie lub jeśli masz pytania dotyczące anulowanego zamówienia, skontaktuj się z nami pod numerem 0800 702 090 lub wyślij e-mail.