FAQ (NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA)

Aby uzyskać odpowiedź na najczęściej zadawane pytania, wybierz jeden z poniższych tematów.

1 GDZIE KUPIĘ PRODUKTY M·A·C?

Przejdź do sekcji Znajdź sklep, aby zlokalizować najbliższy sklep M·A·C.

M•A•C Cosmetics jest dumny z produkcji najwyższej jakości prestiżowych kosmetyków do makijażu.

Konsumenci, którzy kupują w autoryzowanych punktach partnerskich, mogą być pewni, że zakupione produkty M·A·C są oryginalne.

2 JAK MOGĘ ZACZĄĆ PRACĘ W M·A·C?

Dziękujemy za zainteresowanie marką M·A·C Cosmetics. Zawsze szukamy zdolnych, energicznych osób, które będą nas reprezentować. Niestety obecnie na naszej stronie internetowej nie posiadamy sekcji dotyczącej pracy.

W przypadku zainteresowania pracą w M·A·C Cosmetics możesz wysłać swoje portfolio i CV na adres: info@maccosmetics.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

3 CHCĘ ZOSTAĆ ARTYSTĄ MAKIJAŻU M·A·C! OD CZEGO ZACZĄĆ?

Dziękujemy za zainteresowanie marką M·A·C Cosmetics. Zawsze szukamy zdolnych, energicznych osób, które będą nas reprezentować. Niestety obecnie na naszej stronie internetowej nie posiadamy sekcji dotyczącej pracy.

W przypadku zainteresowania pracą w M·A·C Cosmetics możesz wysłać swoje portfolio i CV na adres: info@maccosmetics.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

4 JAK MOGĘ UMÓWIĆ SIĘ NA MAKIJAŻ?

Jeśli chcesz umówić się na profesjonalny makijaż w jednym z naszych sklepów, skontaktuj się z nami telefonicznie.

Adresy i telefony sklepów M·A·C znajdziesz na naszej stronie internetowej. Zadzwoń, aby ustalić termin oraz zapytać o koszt usługi. Znajdź najbliższy SKLEP.

5 JAK MOGĘ UMÓWIĆ SIĘ NA MAKIJAŻ ŚLUBNY LUB PROFESJONALNĄ LEKCJĘ MAKIJAŻU?

Z myślą o sztuce makjażu wszystkie sklepy M·A·C oferują zarówno szybkie demo makijażowe, jak i pełne usługi makijażowe we wcześniej wybranym terminie. Nasi wysoko wykwalifikowani artyści przechodzą restrykcyjny proces certyfikacji. Oferowane przez nas usługi są odpowiednio dopasowywane do Twoich potrzeb. Spotkanie z artystą M·A·C pozwoli Ci podkreślić swoją indywidualność za pomocą makijażu w idealnie dobranych kolorach.

Jeśli chcesz umówić się na profesjonalny makijaż w jednym z naszych sklepów, skontaktuj się z nami telefonicznie.

Adresy i telefony sklepów M·A·C znajdziesz na naszej stronie internetowej. Zadzwoń, aby ustalić termin oraz zapytać o koszt usługi. Znajdź najbliższy sklep.

6 PROGRAM BACK TO M·A·C

Podzielamy Twoje zaangażowanie w ochronę środowiska, dlatego stworzyliśmy program Back to M·A·C, w ramach którego przyjmujemy opakowania po naszych produktach. Przynieś do dowolnego sklepu M·A·C 6 pustych opakowań, a w zamian otrzymasz darmową pomadkę z linii standardowej.

Programem Back to M·A·C objęta jest większość opakowań bezpośrednich po naszych zużytych produktach. Opakowanie bezpośrednie to opakowanie, w którym mieści się dany produkt, np. różnego rodzaju pojemniczki plastikowe, szklane, metalowe.

W ramach programu BACK TO M·A·C nie przyjmujemy następujących opakowań:

  • metalowych opakowań bezpośrednich z wkładów do cieni, róży, pudrów;
  • wszelkiego rodzaju opakowań zewnętrznych: pudełek tekturowych, folii, torebek zakupowych itp.;
  • wszelkich pojemników po próbkach, pojemników o niestandardowej wielkości z zestawów promocyjnych/sezonowych;
  • aplikatorów/przyborów kosmetycznych: wszelkich jednorazówek, puszków, gąbek, nożyczek, szpatułek, temperówek, pęset, zalotek;
  • akcesoriów: toreb, torebek, pasów na pędzle, kuferków, sztucznych rzęs, bibułek Blot Film.


Program BACK TO M·A·C nie dotyczy m.in. pomadek z limitowanych kolekcji, linii Viva Glam, Pro Longwear, Sheen Supreme. Jednorazowo możesz zwrócić 24 sztuki w zamian za 4 gratisowe produkty. Odwiedź dowolny sklep M·A·C i zapytaj naszego artystę o szczegóły programu.

7 Jaki jest status mojego zamówienia?

Jeżeli posiadasz konto w sklepie internetowym M·A·C Cosmetics, możesz sprawdzić status swoich ostatnich zamówień, odwiedzając sekcję Status zamówień. Jest to najprostszy i najszybszy sposób uzyskania najświeższych informacji dotyczących Twoich zamówień w sklepie internetowym M·A·C Cosmetics.

Odpowiedzi na pytania dotyczące statusu zamówienia może również udzielić pracownik Biura Obsługi Klienta dostępny pod numerem 0 800 112 4964 lub adresem e-mail obslugaklienta@cs.maccosmetics.pl. W temacie zapytania prosimy umieścić odpowiedni numer zamówienia.

8 Jak mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Zwroty prosimy przesyłać na adres:
Estee Lauder (Poland) Sp. z o.o.
ul. Poleczki 35A
02-822 Warszawa

Jeśli otrzymałaś/eś uszkodzony produkt, jak najszybciej skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta M·A·C pod numerem 0 800 112 4964 lub pod adresem e-mail info@maccosmetics.pl.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 i w sobotę w godzinach 9.00 - 17.00 (z wyjątkiem dni świątecznych).

Więcej informacji w znajdziesz w zakładce Polityka zwrotów.

Czy wysłacie zamówienia za granicę?

Zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego www.maccosmetics.pl są realizowane i wysyłane wyłącznie na terenie Polski.

10 Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami e-mailowo info@maccosmetics.pl lub telefonicznie 0 800 112 4964 możliwie najszybciej. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby dokonać zmian w Twoim zamówieniu.


Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 i w sobotę w godzinach 9.00 – 17.00 (z wyjątkiem dni świątecznych).

11 Otrzymałam/em niewłaściwy produkt. Jak mogę go zwrócić?

Jeśli otrzymałaś/eś produkt niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta M·A·C pod numerem 0 800 112 4964 lub adresem e-mail info@maccosmetics.pl.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 i w sobotę w godzinach 9.00 – 17.00 (z wyjątkiem dni świątecznych). .

12 Otrzymałam/em uszkodzony produkt. Co mam zrobić?

Jeśli otrzymałaś/eś uszkodzony produkt, jak najszybciej skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta M·A·C pod numerem 0 800 112 4964 lub adresem e-mail info@maccosmetics.pl.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 i w sobotę w godzinach 9.00 – 17.00 (z wyjątkiem dni świątecznych).

13 Mój ulubiony produkt został wycofany ze sprzedaży. Czy mogę go jeszcze kupić?

Przykro nam, że Twój ulubiony produkt M·A·C został wycofany z oferty. Na taką decyzję zawsze mają wpływ bardzo ważne czynniki:
1. Został wprowadzony inny, podobny produkt, który naszym zdaniem zapewnia lepsze efekty.
2. Jeden ze składników wykorzystywanych w procesie produkcji został wycofany przez dostawcę i nie zdołaliśmy znaleźć odpowiedniego zamiennika.
3. Preferencje klientów, zwyczaje zakupowe.

Jeżeli szukasz alternatywy produktu, napisz do nas: info@maccosmetics.pl lub zadzwoń: 0 800 112 4964.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 i w sobotę w godzinach 9.00 – 17.00 (z wyjątkiem dni świątecznych).

14 Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie, którego szukasz?

Jeżeli masz do nas pytania, napisz e-mail.