Kim jesteśmy?

What Makes up M·A·C

M·A·C jest światowym liderem oraz wiodącym autorytetem w dziedzinie makijażu dzięki naszemu niedoścignionemu kunsztowi w SZTUCE MAKIJAŻU.

M·A·C celebruje różnorodność i INDYWIDUALIZM - jesteśmy dla osób w każdym wieku, każdej rasy i każdego gender.

M·A·C jest dumną SPOŁECZNOŚCIĄ profesjonalnych artystów makijażu, którzy współpracują ze sobą, żeby wcielić naszą wizję w życie.

M·A·C jest przodownikiem w KREOWANIU trendów w modzie. Współpracuje z wiodącymi talentami ze świata mody, sztuki i kultury popularnej. Nasi artyści tworzą trendy za kulisami tygodni mody na całym świecie.

M·A·C wierzy w SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ z inicjatywami takimi jak VIVA GLAM i M·A·C AIDS Fund w samym sercu i duszy naszej wyjątkowej kultury.

Narodziny kultu:
From Wow to Now!

Każdy wiek, każda rasa, każdy gender.... Profesjonalna marka makijażu wyznacza trendy za kulisami tygodni mody na całym świecie. Dziś M·A·C oznacza tak wiele dla milionów fanów w każdym zakątku świata, ale ten globalny fenomen branży urodowej musiał się gdzieś zacząć.

Marka Make-Up Art Cosmetics narodziła się w Toronto w Kanadzie. Artysta i fotograf makijażu Frank Toskan oraz właściciel salonu Frank Angelo sfrustrowani brakiem produktów do makijażu, które sprawiałyby, że makijaż dobrze wyglądał na zdjęciach, zdecydowali stworzyć swoje własne formuły. Początkowo wytwarzali kosmetyki we własnej kuchni i sprzedawali je znajomym makijażystom, modelkom i fotografom prosto ze swojego salonu. Wkrótce do tego grona dołączyli styliści i redaktorzy mody. Popularność kosmetyków rosła, w efekcie czego M·A·C narodził się w marcu 1984 r., kiedy to duet otworzył swoje pierwsze stoisko w domu towarowym w Toronto.

Ich założeniem było, żeby produkty były użyteczne, ale jednocześnie szykowne i pakowane do czarnych słoiczków zamiast kompaktów. Podczas gdy w tamym czasie większość marek makijażowych skupiała się głównie na pielęgnacji skóry M·A·C postanowił stać się autorytetem w dziedzinie koloru i do pracy na stoisku zostali zatrudnieni profesjonalni makijażyści, specjaliści w swojej dziedzinie. Jedną z najbardziej popularnych propozycji była intensywna, matowa, czerwona pomadka, która stała się sławna dzięki sesji zdjęciowej z rozkrecającą swoją karierę Madonną, którą to widziano później noszącą T-shirt M·A·C.

Marka bardzo szybko zdominowała branżę urodową, oferując szeroką gamę produktów, które łączył uliczny spryt z eleganckim stylem i rozmachem. Podejście M·A·C do sprzedaży produktów było zupełnie inne: zamiast rozwijać sprzedaż przy użyciu tradycyjnych technik promocji M·A·C opierał się na spójności starannie opracowanej linii produktów, wprowadzając odrobinę ekstrawagancji. Czcząc indywidualizm i wyrażanie siebie ponad wszystko, M·A·C znakomicie połączył elementy teatralności i kultury "drag" z elegancją i szykownością swoich sklepów i stoisk.

W 1994, kiedy HIV i AIDS rozprzestrzeniały się po całym świecie, marka M·A·C uczyniła organizacje zajmujące sie tematyką HIV i AIDS beneficjentami swojej charytatywnej działalności, tworząc M·A·C AIDS Fund. Od tej pory kampania VIVA GLAM zebrała ponad 400 milionów dolarów na walkę z HIV i AIDS z rzecznikami kampanii takimi jak Lady Gaga, Pamela Anderson i Nicky Minaj.

Będąc częścią Estée Lauder Companies od 1994 roku, M·A·C sprzedaje swoje produkty w ponad 90 krajach na całym świecie. Marka nieustająco angażuje się w opracowywanie nowych kategorii, tworzy produkty oraz kolekcje (ponad 50 rocznie), które wychodzą naprzeciw wysokim oczekiwaniom zarówno konsumentów, jak i profesjonalnych makijażystów.

M·A·C współpracuje z uwielbianymi nazwiskami z kultury popularnej, sztuki i mody. Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show czy Brooke Shields to tylko niektóre z tych, z którymi M·A·C stworzył unikatowe kolekcje. Poprzez współpracę ze znanymi osobistościami marka nie tylko odświeża kontakt ze swoimi obecnymi fanami, lecz także dociera do nowych, a obecność makijażystów M·A·C za kulisami ponad 200 pokazów mody na całym świecie, pracujących ze znanymi projetkantami od Prabal Gurung po Vivienne Westwood, zapewniają marce M·A·C godny pozazdroszczenia status światowego lidera i trendsettera w kategorii beauty.