M·A·C MISTRZEM INKLUZYWNOŚCI
I RÓŻNORODNOŚCI
Nasze credo - All Ages, All Races, All Genders - stanowi nierozerwalną część tego, kim jesteśmy. Codziennie walczymy o prawa i wolności wszystkich naszych przyjaciół i fanów na całym świecie.

Obecnie jesteśmy bardziej niż kiedykolwiek zaangażowani we wspieranie dyskryminowanych społeczności poszukujących sprawiedliwości i równości. Dzięki naszym zasobom i energii chcemy być siłą napędową pozytywnych zmian.
DUMA PRZEZ CAŁY ROK Marka M·A·C została założona w 1984 roku przez dwóch mężczyzn ze społeczności LGBTQIA+. Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że jest to miejsce, w którym osoby LGBTQIA+ są zawsze mile widziane, gdzie mogą wyrażać swoją kreatywność, bawić się kolorem i być sobą. Obiecujemy kultywować to dziedzictwo we wszystkim, czego się podejmujemy.

Od samego początku nasi pracownicy, przyjaciele i rodzina aktywnie walczą o równe prawa dla społeczności LGBTQIA+. Przebyliśmy długą drogę, jednak wiele jeszcze przed nami, dlatego też nieustannie wspieramy organizacje LGBTQIA+ i wydarzenia związane z ruchem Pride na całym świecie. Duma dla nas to celebracja postępu, jaki osiągnęliśmy jako społeczność i stawanie po stronie praw i wolności, o które wciąż musimy walczyć.
PARTNERSTWO Z ORGANIZACJAMI LGBTQIA+
THE LESBIAN, GAY, BISEXUAL &
TRANSGENDER COMMUNITY CENTER
M·A·C wspiera The Lesbian, Gay, Bisexual & Transgender Community Center w Nowym Jorku, które daje osobom LGBTQIA+ odwagę do prowadzenia zdrowego i szczęśliwego życia, celebruje różnorodność i opowiada się za sprawiedliwością i wyrównaniem szans. Fundusze M·A·C VIVA GLAM pomagają wspierać te osoby z marginalizowanych społeczności, które stoją przed największymi życiowymi wyzwaniami. Pomoc znajdują tutaj osoby o ciemnej skórze, imigranci ze społeczności LGBTQIA+ oraz transpłciowi i niebinarni Nowojorczycy
Los Angeles
LGBT Center
M·A·C od ponad 22 lat wspiera LA LGBT Center w ich misji budowania świata, w którym osoby LGBT są postrzegane jako zdrowi, równi i kompletni członkowie społeczeństwa. Przekazujemy również środki na programy ratunkowe dla starszych dorosłych, młodzieży i osób żyjących z HIV/AIDS. Przyczyniamy się tym do promowania edukacji, badań przesiewowych i opieki nad osobami zakażonymi HIV, skierowanej w szczególności do młodych, mężczyzn homoseksualnych i biseksualnych oraz kobiet transpłciowych.
Hetrick-Martin
Institute (HMI)
M·A·C jest od wielu lat wspiera również Hetrick-Martin Institute (HMI) - najstarszą i największą w kraju organizację, która zapewnia bezpieczne i wspierające środowisko dla lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transpłciowych i niebinarnych w wieku od 13 do 24 lat, co ma na celu pomóc im w osiągnięciu ich pełnego potencjału. HMI działa na rzecz zróżnicowanej społeczności, z której zdecydowana większość identyfikuje się jako osoby czarnoskóre lub kolorowe.
CELEBRACJA PIĘKNA PONAD GRANICAMI PŁCI Jako marka, która ponad wszystko szanuje indywidualność i wyrażanie siebie, wierzymy, że każdy - bez względu na płeć/gender - powinien mieć możliwość korzystania z makijażu, aby odkryć swoją prawdziwą tożsamość. Nasze Salony od zawsze są przyjaznymi miejscami dla klientów i wizażystów o różnej tożsamości płciowej. Cieszymy się, że czują się w nich bezpieczni i docenieni. Staramy się, aby nasze produkty były przystępne i dostępne dla każdego, niezależnie od płci/gender. Staramy się celebrować piękno różnorodności w naszych kampaniach - od inauguracyjnej kampanii VIVA GLAM z RuPaulem w 1994 roku, aż po kolejne współprace w ostatnich latach z transpłciowymi modelkami Leą T, Darą Allen i drag queen Aquarią. Ostatnio współpracowaliśmy z Harrisem Reedem, niebinarnym wschodzącym projektantem z Londynu, przy tworzeniu kolekcji celebrującej piękno płynności.
OBRONA RÓWNOŚCI RASOWEJ Wierzymy w wizję świata bez rasizmu. Wierni naszej idei, wierzymy, że jesteśmy odpowiedzialni za stworzenie równych szans dla wszystkich ras, poczynając od naszych pracowników, a kończąc na społecznościach, w których żyjemy i pracujemy. To dopiero początek i nie zrobimy tego sami - ale razem jesteśmy zaangażowani w budowanie równościowej przyszłości dla wszystkich.



NASZE ZAANGAŻOWANIE NA RZECZ CZARNEJ SPOŁECZNOŚCI Od zatrudnienia modeli i modelek o ciemniejszej skórze podczas Tygodnia Mody ponad 25 lat temu, poprzez współpracę z największymi czarnymi twórcami na całym świecie, po stworzenie jednej z największych społeczności czarnoskórych makijażystów na świecie - od lat wspieramy ich jako sojusznicy, przyjaciele i rodzina. Jesteśmy dumni z tego dziedzictwa, ale wiemy, że jest jeszcze wiele do zrobienia. Oto nasz plan działania:
DOCENIANIE CZARNOSKÓRYCH PRZYWÓDCÓW Dążymy do tego, aby nasi pracownicy lepiej odzwierciedlali społeczności, którym służymy, oraz żeby byli ich reprezentacją na wszystkich poziomach. Nieustannie poszerzamy skalę współpracy z różnymi organizacjami w zakresie rekrutacji, wymagamy zróżnicowanej listy kandydatów na każde wolne stanowisko i wspieramy utalentowane czarnoskóre osoby w ramach wewnętrznych programów mentorskich. M·A·C była pierwszą marką kosmetyczną, która wsparła 21 CAP, czyli zainaugurowany w 2019 r. program Uniwersytetu Howarda wspomagający rozwój akademicki i zawodowy studentów pierwszego roku biznesu.
Aby celebrować różnorodność także w dziedzinie tańca, M·A·C UK i Irlandia od ponad 20 lat wspierają działalność Ballet Black, by przyczynić się do znacznego wzrostu czarnych i zróżnicowanych kulturowo tancerzy w głównych zespołach baletowych. ROZWÓJ KREATYWNY/PRODUKTÓW Pozostajemy wierni naszej wieloletniej tradycji współpracy z czołowymi czarnoskórymi twórcami i twarzami w naszych kampaniach i nadal będziemy starać się, aby nasze produkty były odpowiednie dla wszystkich odcieni skóry. MIĘDZYNARODOWY WPŁYW Jako marka globalna obecna w ponad 130 krajach zobowiązujemy się do wspierania równości rasowej na całym świecie.
Przekazaliśmy 250 000 R$ na rzecz Bloco Ilê Aiyê, organizacji pozarządowej, która promuje rozwój kultury afro-brazylijskiej w Brazylii, wspiera lokalne programy edukacyjne i zawodowe dla czarnej społeczności.
WEWNĘTRZNE SOJUSZNICTWO Chcemy, żeby nasi pracownicy zawsze mogli wyrazić swoje zdanie, byli wysłuchani i mieli możliwość dołożyć swoją cegiełkę do przełomowych zmian. Stale rozszerzamy i ulepszamy nasze szkolenia z zakresu różnorodności w oparciu o opinie pracowników i zachęcamy naszych pracowników do kontynuowania tych działań.
@theebrittfactor @ravensimone.__
M·A·C
MELANIN
BEAUTY
COLLECTIVE
Zobacz, jak czarnoskórzy artyści M-A-C spotykają się, aby wspólnie celebrować piękno melaniny. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
@ehlieluna
W 2020 roku nasza wizażystka Fatima Thomas stworzyła M·A·C Melanin Beauty Collective, grupę skupiającą czarnoskórych artystów M·A·C o różnym pochodzeniu i poglądach, którzy doradzają marce i edukują ją w zakresie piękna czarnej skóry. PRZEMÓW I PODEJMIJ DZIAŁANIE Jako marka operująca globalnie zobowiązujemy się do tego, by wykorzystać naszą pozycję w słusznym celu. Do promowania zmian i wsparcia równości rasowej. Do tej pory przeznaczyliśmy ponad 400 000 dolarów na organizacje walczące z niesprawiedliwością rasową i nadal zabieramy głos w sprawach mających wpływ na czarną społeczność.
Zobowiązujemy się do przestrzegania naszych zobowiązań w zakresie inkluzywności i różnorodności, a także do wprowadzania niezbędnych zmian dla ludzi wykluczonych, którzy potrzebują naszego wsparcia.

Dołącz do nas i współtwórz z nami lepszą przyszłość i równość dla wszystkich grup wiekowych, rasowych i płciowych.